.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاثیر نوسازی ناوگان بر بهره‌وری صنعت حمل و نقل
نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل جاده‌ای در مازندران به دلیل ارتقای ایمنی تردد‌های برون شهری ضروری است.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در جلسه کارگروه ماده ۱۷ آیین نامه از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده، گفت: نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل جاده‌ای در مازندران به دلیل ارتقای ایمنی تردد‌های برون شهری ضروری است.

او افزود:اسقاط خودرو‌های فرسوده تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا و ایمنی در سطح جاده‌ها دارد واین موضوع با جدیت در دستور کار است.

نجفی گفت: افزایش مراکز اسقاط خودرو، کاهش سود تسهیلات اعطایی و کوتاه کردن زمان فرایند جایگزینی خودرو تاثیر زیادی در از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده خواهد داشت.

او افزود: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر طرح جایگزینی خودروها، اعمال قانون منع تردد وسایل نقلیه فرسوده است که باید در کنار اعطای تسهیلات کافی، کاهش زمان فرایند جایگزینی خودرو تخفیفات لازم از سوی شرکت‌های خودروساز به متقاضیان، لحاظ شود.

نجفی در ادامه به هدف افزایش مراکز اسقاط خودرو‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: مراکز اسقاط و از رده‌خارج کردن خودرو‌های فرسوده با هدف کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی صوتی و افزایش ایمنی تردد ناوگان حمل و نقل و بهبود مبلمان شهری ایجاد شده اند.

او افزود:۹ مرکز اسقاط خودرو فرسوده هم اکنون در این استان فعال است که این مراکز در شهر‌های بهشهر-ساری-قائمشهر-بابل (۲ مرکز) -بابلسر-آمل-محمود آباد و نوشهر می‌باشد.

کارگروه ماده ۱۷ آیین نامه از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای تشکیل می‌شود که در این کارگروه اداره کل محیط زیست، سازمان صنعت معدن وتجارت، فرماندهی پلیس راهور، به عنوان اعضاء اصلی کارگروه هستند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.